piaci-megjelenes-tamogatas

SAJTÓKÖZLEMÉNY

A Picmac Kft piaci megjelenésének támogatása

2014.06.30

A Picmac Kft. 4 978 640 forint összegű vissza nem térítendő támogatást nyert a „Mikro-, kis-, és középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” tárgyú pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében. A 9 957 280 forintos összköltségű beruházás keretein belül a Kft piaci megjelenésének erősítése valósult meg.

Cégünk néhány éve személyautó gumiabronccsal kereskedik az interneten keresztül. Jelenleg 5 alkalmazottunk van. Elsősorban az erős online marketing és fejlesztési tapasztalatunk jelent előnyt a versenytársakkal szemben. Ezáltal kisebb költséggel tudunk dolgozni, mint a versenytársaink. A marketing tevékenységünket szeretnénk a környező országokra is kiterjeszteni. Elsősorban Szlovákiára és Romániára szeretnénk koncentrálni, viszont a helyi sajátosságokat nem ismerjük, nem tudjuk, hogy milyen marketingeszközök lennének működőképesek, ezért is szeretnénk egy komoly szaktudással és nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapatra bízni a stratégiánk kialakításának támogatását.

 

Jelen projektünk során az erősödő magyarországi online gumiabroncs értékesítési üzletágunkat szeretnénk a környező országokra is kiterjeszteni.

A projektünk célja cégünk piaci megjelenésének támogatása, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadói tevékenységeken keresztül és a piaci versenyben való eredményes részvétel.

A projekt tárgya, tevékenységei:

  • Stratégiai marketing konzultációk
  • Iparági és konkurenciakutatás
  • Kutatások eredményeinek alapján online marketing stratégia kidolgozása
  • Marketing stratégia végrehajtása